بیانیه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس یكی از ابتكارات و دوراندیشی های حضرت امام خمینی (ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده كه با وحدت همه آزادیخواهان و مسلمانان جهان همراه است.

روز قدس یادآور مظلومیت مردم فلسطین، روز نشان دادن ماهیت اصلی جنایتکار رژیم صهیونیستی به جهانیان و به نوعی یاد آور لزوم وحدت مسلمانان، مقاومت، ایستادگی و دفاع از مظلوم و روز اسلام است.

بدون شک آرمان فلسطین با پیروی از رهنمود‌های حکیمانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌‏ای «مدظله العالی» پیروز خواهد شد و ان شاءالله به زودی شاهد فروپاشی رژیم جعلی خواهیم بود.

امسال‌ در شرایطی‌ به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس‌ می‌رویم که جنایات و‌ کشتار هولناک و نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد. و در جنایات اخیر نیز با حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند تن از سرداران رشید سپاه پاسداران، بار دیگر عدم پایبندی خود را به نظامات بین المللی نشان داد.

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، كه هر روز علیرغم سكوت دولت های غربی، جنازه به خون غلطان كودكان معصوم و بی گناه خویش را به دوش می كشند و فریاد هیهات من الذله سر می دهند و محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق، جنایات اسراییل را محكوم و همچون دیگر آحاد ملت سرافراز و بزرگوار ایران حمایت خود را از حقوق مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس شریف اعلام می دارد و از همگان بالاخص کارکنان کمیته امداد و جامعه هدف همیشه در صحنه درخواست دارد تا باشکوه‌تر از همیشه در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس حضور پیدا کنند و صفحه زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی استان به نمایش بگذارند.

قباد مبشری

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.