همیاری پیمانکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد به ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۵۲
راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ارائه موضوعات فرهنگی در بین سایر دستگاه‌ها پیشتاز است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد و سردار حکمتیان مسئول عتبات عالیات استان در جمع پیمانکاران حضور یافتند.

حمید رضا پیمانجو گفت:کار و تلاش در مجموعه راهداری و حمل و نقل از مشاغل حساس، لحظه ای ست و نگهداری از ۶۰۰۰ هزار کیلومتر در تمام آیتم های راهداری کاری است طاقت فرسا که امروز با نشست در این جلسه روح و روانمان سیقل داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ساخت، بهسازی و ترمیم عتبات بر اثر جنگهای منطقه ای آسیب جدی دیدند که ما به صورت خودجوش در بخش کارکنان و بخش خصوصی آماده ی کمک هستیم.

پیمانجو اظهار داشت: باب المهدی درب ویژه امام حسنین عسکریین در استان ما ساخته می شود که ساخت این قطعه هم باعث افتخار است و هم باید در ساخت و انتقال تسریع شود.

سردارحسن حکمتیان در این نشست گفت: در اربعین اخیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با موکب پرتوان و خودجوش کارکنان راهداری و راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد برگ زرینی دیگر از خدمات ارزنده خود در موضوع حمل و نقل عرضه داشتند.

رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد که در جمع پیمانکاران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای بود، افزود: محورهای منتهی به استان ما گذرگاه عبور زوار است که در همه ضمینه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با توان مطلوبی که شما پیمانکاران ارائه نمودید با نظارت این اداره بی نظیر است.

وی اظهار داشت: در پویش چشم به راهیم در حوزه توسعه و فرهنگ عفاف و حجاب و توزیع بسته های مرتبط فرهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با وجودی که دستگاه اجرایی و عملیاتی بود از بسیاری از دستگاه‌های متولی فرهنگ جلوتر بود.

در پایان این نشست پیمانکاران در این طرح عظیم ملی و مذهبی با اهداء وجه به حساب ستاد عتبات عالیات مشارکت خوبی ارائه نمودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.