راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در کهگیلویه و بویراحمد ضرورت دارد/ استفاده از ظرفیت رسانه ها به معرفی پارک علم و فناوری کمک می کند
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۸
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رسانه ها نقش کلیدی در معرفی ظرفیت های علمی و فناوری استان دارند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رسانه ها نقش کلیدی در معرفی ظرفیت های علمی و فناوری استان دارند.

وی خواستار حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌ ها در جلسات کارگروه فناوری و نوآوری استان شد و گفت: بهتر است این کارگروه از حضور فناوران به عنوان اعضای حقیقی هم استفاده نماید تا مشکلات آنها بررسی و برای برطرف کردن این مشکلات پیگیری‌های لازم انجام شود.

معاون توسعه مدیریت با بیان اینکه در بحث راه‌ اندازی صندوق پژوهش و فناوری با توجه به ضرورت ایجاد این صندوق در پیشبرد اهداف پارک علم و فناوری استان ، گفت: باید در انجام کار تسریع شود و نتیجه آن در نشست بعدی کارگروه ارائه شود.

وی در رابطه با تفاهم‌ نامه منعقد شده بین پارک علم و فناوری و آموزش و پرورش استان هم گفت: اگر این تفاهم‌ نامه چند جانبه بود، بهتر بود و نیاز است که فنی و حرفه‌ای در یک بدنه فناورانه حضور پیدا کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قرار است عجولانه با توسعه پایدار برخورد نکنیم، اما در استان ما که سرشار از پتانسیل‌ ها و ظرفیت‌ ها است، می‌ توانیم مبتکرانه و خلاقانه عمل کنیم تا فرصت را برای رسیدن به توسعه پایدار از دست ندهیم.

صفایی بیان کرد: استانی با وجود منابع انسانی مبتکر و خلاق ،دانش آموزان، نوجوانان و جوانان خلاق و مستعد که در عرصه رقابت های ملی موفقیت های زیادی کسب نموده اند ،برای ارتقا سطح فناوران استان نیاز به تلاش و تعامل بیشتر داریم .

وی ابراز کرد: پارک علم و فناوری طی سال های اخیر زحمات زیادی برای تبیین جایگاه پارک و نقش موثر در اقتصاد دانش بنیان داشته است ،پیگیری های بسیار خوبی برای تامین فضاهای فیزیکی مورد نیاز پارک و محل فعالیت فناوران داشته است،در این خصوص از دقت نظر و همراهی های استاندار محترم نیز برخوردار بوده اند اما حلقه گمشده‌ ای که وجود دارد، این است که معرفی خوبی از پارک علم و فناوری در سطح استان اتفاق نیفتاده و نیاز است از ظرفیت رسانه‌ ها و صدا و سیما برای معرفی این پارک به جامعه استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.