۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۸:۰۲

 حاج نادر منتظریان در جمع پرشور مردم نرگاه با بیان اینکه دکتر مندنی‌پور و دکتر مردانی مایه افتخار استان و جنوب کشور هستند بر سر لوحه قرار دادن اخلاق در همه امور تاکید کرد و گفت: در فضای مجازی و فضای حقیقی بداخلاقی‌هایی را شاهد هستیم که زینبده نیست، مقید به اخلاق هستم و انتظار […]

ارسال توسط :
پ
پ

 حاج نادر منتظریان در جمع پرشور مردم نرگاه با بیان اینکه دکتر مندنی‌پور و دکتر مردانی مایه افتخار استان و جنوب کشور هستند بر سر لوحه قرار دادن اخلاق در همه امور تاکید کرد و گفت: در فضای مجازی و فضای حقیقی بداخلاقی‌هایی را شاهد هستیم که زینبده نیست، مقید به اخلاق هستم و انتظار دارم کسانی که همراه هستند هم اخلاق را مدنظر داشته باشند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز،  کاندیدای نهایی جریان انقلابی بویراحمد و دنا بر فراهم شدن فضای سالم همراه با امنیت و سلامت تاکید کرد و افزود: مسوولان و متولیان هم بنا دارند انتخابات سالم و آزاد برگزار کنند و آسیب‌هایی مطرح شده شامل حال این انتخابات نشود.
وی با اشاره به نقش برجسته مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از ۳۰ سال در پست‌های مختلف حضور داشتم اما انگیزه‌ای که باعث ورود به انتخابات شد شرایط ویژه و خاص مملکت و لشکرکشی‌ها است.
معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دومین علت حضور در انتخابات این بوده که مردمی که در همه عرصه‌های نظام حضور داشته و نقش‌آفرینی می‌کنند به دلیل برخی ناکارآمدی‌ها در حوزه معیشت و اقتصاد گرفتار شدند و شرایطی ایجاد کردند که شرمنده خانه و خانواده‌هایمان شده‌ایم.
منتظریان مملکت را در شرایط امروز نیازمند تحول دانست و عنوان کرد: این تحول باید از انتخابات و مجلس آغاز شده چرا که مجلس توانمندی بالایی دارد از قدرت قانون‌گذاری و نظارت برخوردار اشت.
کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس بیان کرد: مجلس جایگاهی دارد و خیلی از کاستی‌‌ها از بین می‌رود. مجلس حتی می‌تواند برای رئیس جمهور عدم کفایت بزند.
معاون اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عده‌ای برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند و ما به عنوان کسانی که باید تحول ایجاد کنیم و سرنوشت خود را رقم بزنیم از این فرصت به خوبی استفاده کرده و اگر قرار است تغییرات ایجاد کند خوب تحقیق و تفحص کنیم.
وی با بیان اینکه کار خوب و به جایی نیست که برای رای پاشنه در خانه‌های مردم را از جا بکنیم و ریش سفیدان را همراه ببریم گفت: اگر مردم به این نتیجه رسیدند که در طول بیش از ۳۰ سال خدمت امانت‌دار خوبی بودم و به دنبال منافع خودم نبودم‌ و در اینجا هم امانت‌دار خوبی خواهم بود انتخاب خواهیم شد.
منتظریان با بیان اینکه خوب انتخاب کنیم تا دغدغه اشتغال، اقتصاد، تولید و رونق شهر و مملکت  رفع شود افزود: اگر غفلت کردیم و اشتباهات گذشته را تکرار کنیم باید تاوان دهیم. لذا در این زمینه باید اطلاع‌رسانی شود و بهترین‌ها را معرفی کنیم و دست به دست هم دهیم و رای سرنوشت‌سازی داشته باشیم.
منتظریان بسیاری از آسیب‌های کنونی را نتیجه بیکاری و عدم اشتغال دانست و افزود: شیوه ایجاد اشتغال اشتباه است اشتغال این نیست که من در خانه‌ای حاضر شوم و بگویم شغل ایجاد می‌کنم بلکه با جذب سرمایه‌گذار می‌توان اشتغال کلانی ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه ذائقه مردم به سمت نیروهای جریان انقلابی است، گفت: اگر اکثریت مجلس به سمت ذائقه‌ای مردم باشد مشکلات اقتصاد و معیشت حل می‌شود.
وی ادامه به ویژگی نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: باید کسانی در مجلس آینده باشند که وامدار کسی نباشند و بدانند بودجه انتخاباتی خود را از کجا آورده و در کجا هزینه می‌کنند.
منتظریان همچنین بر حفظ عزت و جایگاه مرکز استان تاکید کرد و یادآور شد: بدهکار کسی نیستم و مشکلی هم با هیچ فردی ندارم.صف‌بندی برای مردم قائل نیستم و اگر توفیق پیدا کردم به مردم خدمت کنم نماینده و خدمتگزار همه مردم حتی آنهایی که به من رای ندادند هستم.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.