بیانیه مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
13 آبان هر سال یادآور مجاهدت نوجوانان و جوانانی است که در راه آرمان خود که رهایی از بند بردگی و اسارت و زمینه ساز آزادی معنوی در پرتو اسلام است، از جان خود گذشتند و در این راه به شهادت رسیدند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانه ای صادر کردند.
به گزارش پیوارنیوز، متن بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود بی پایان به ساحت مقدس پیامبر رافت و مهربانی حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم و اهل بیت علیهم السلام.

۱۳ آبان هر سال یادآور مجاهدت نوجوانان و جوانانی است که در راه آرمان خود که رهایی از بند بردگی و اسارت و زمینه ساز آزادی معنوی در پرتو اسلام است، از جان خود گذشتند و در این راه به شهادت رسیدند.

و اینک ما دانش آموزان نسل شهید سلیمانی، با تأسی از فرامین فرمانده معظم کل قوا در مکتب شهید سلیمانی که بخشی از هویت انقلاب اسلامی و پیمودن راه مقابله با استکبار است، خود را مهیای ورود به عرصه‌های مختلف نبرد با دشمنان و شیاطین عالم کرده و آماده‌ایم تا قله‌های رفیع تهذیب و دانش را از آن خود نموده و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشیم.

بسیاری از افتخارات دوران دفاع مقدس نیز مجموعه ی حماسه آفرینی های دانش آموزان تربیت یافته مکتب اسلام است بوده که توانسته اند از خود گذشتگی و فداکاری هایشان را تا ابد در تاریخ ثبت کنند.
اگر چه امروزه جنگ سخت به جنگ نرم تغییر هویت داده است، اما دشمن با اهداف سلطه گری و خوی استبداد خود نیز همان دشمن است؛ پس اگر تربیت نوجوان و جوان امروزی همان تربیت انقلابی باشد هم چنان شاهد حماسه های ماندگار خواهیم بود.

اگرچه در جنگ نرم شناخت دشمن و تشخیص حق از باطل کار دشواری است، اما به لطف خدا دشمنان ما آنقدر از خودشان رفتار های احمقانه نشان می دهند که تشخیص حق و باطل را نه تنها برای نوجوان و جوان انقلابی بلکه برای همگان در سراسر عالم آسان کرده است.
دانش آموزان انقلابی و افسران جنگ نرم به خوبی می‌دانند که دشمنانِ قسم خوردۀ ملت ایران راه‌های جدیدی را برای نفوذ در فرهنگ، اقتصاد و سیاست این سرزمین، هدف گذاری کرده‌اند؛ بنابراین آماده‌اند تا با توکل به خداوند متعال وگوش به فرمان ولی امر مسلمین، پرچم آرمان‌های مقدس اسلام را در جای جای جهان به اهتزاز درآورند.

امروز خروج آمریکای جنایتکار از منطقه مطالبه اصلی همه دانش آموزان غرب آسیاست و ما دانش آموزان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد،بنا به فرمان حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه)، فریاد مرگ بر امریکا سر می دهیم و تا حق مظلومان عالم را با سلاح علم و ایمان از مستکبرین جهان نگیریم، آرام نخواهیم گرفت.
و در همین راستا از دوشنبه راس ساعت ۸ شب پویش دانش آموزای با هشتگ های ( #آمریکا_باید_از_منطقه_ برود و #خروج_آمریکا ) در شبکه های اجتماعی توسط دانش آموزان سراسر خاورمیانه آغاز خواهد شد.

مجامع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.