۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۵۳

  ۴۰۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات رایگان بیمه سلامت بهره مند هستند . . . . به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: هم اکنون ۶۵ درصد از مردم کهگیلویه و بویراحمد شامل روستائیان، عشایر، مددجویان نهادهای حمایتی، کارمندان، ایثارگران و سایر اقشار از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند که تنها ۱۲۰ هزار […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

۴۰۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات رایگان بیمه سلامت بهره مند هستند .

.

.

.

بهره مندی۴۰۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات بیمه سلامتبه گزارش پیوارنیوز، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: هم اکنون ۶۵ درصد از مردم کهگیلویه و بویراحمد شامل روستائیان، عشایر، مددجویان نهادهای حمایتی، کارمندان، ایثارگران و سایر اقشار از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند که تنها ۱۲۰ هزار نفر آنان حق بیمه پرداخت می کنند.

 غلامرضا کاظمی افزود: در زمان حاضر ۷۹۵ مؤسسه تشخیصی درمانی دولتی و خصوصی معادل ۹۵ درصد این مراکز درمانی استان طرف قرارداد این سازمان هستند.

وی گفت: ۴۳ دفتر پیشخوان در مناطق مختلف این استان کار صدور و تعویض دفترچه و سایر خدمات مورد نیاز بیمه شدگان را انجام می‌دهند که سه دفتر پیشخوان در سال جاری راه اندازی شده اند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در حال حاضر اداره بیمه سلامت در پنج شهرستان استان فعالیت می کند که سه شهرستان بویراحمد، گچساران و بهمئی دارای ساختمان های ملکی هستند.

کاظمی عنوان کرد: احداث ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان کهگیلویه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین از تامین زمین مورد نیاز ساختمان بیمه سلامت در شهرستان دنا خبر داد و گفت: طرح نسخه الکترونیکی بیمه سلامت در شش بیمارستان استان در حال اجرا است  و این طرح پس از انجام مراحل قانونی در دو بیمارستان تازه تاسیس باشت و یاسوج نیز اجرایی می شود.

کاظمی صرفه جویی در مصرف کاغذ دفترچه درمانی، ایجاد پرونده الکترونیک برای بیماران از مزایای مهم این طرح است.

مدیر کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال ۱۳۹۷ بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای درمان بیماران خاص در استان شامل هموفیلی، تالاسمی، ام اس، دیالیز و پیوند کلیه هزینه شد و امسال نیز ۹۰ میلیارد ریال به درمان این بیماران اختصاص یافته است.

وی تعداد بیماران خاص زیر پوشش بیمه سلامت  در کهگیلویه و بویراحمد را هزار و ۵۳ نفر و گفت: در زمان حاضر همه خدمات دارویی و درمانی بیماران خاص به جز تعداد معدودی از داروهای بیماران ام اس که ۱۰درصد آن از طرف بیمار پرداخت می شود به صورت رایگان ارائه می شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.