دیدار فرماندار ،و رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به مناسبت روز پرستار از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
صبح امروز صورت گرفت؛ همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار ، شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد ،خورشیدیان ،رئیس اوقاف وامور خیریه شهرستان بویراحمد با حضور در بیمارستان با اهدا لوح تقدیر این روز را به پرستاران و کادر درمانی تبریک گفتند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار ، شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد ،خورشیدیان ،رئیس اوقاف وامور خیریه شهرستان بویراحمد با حضور در بیمارستان با اهدا لوح تقدیر این روز را به پرستاران و کادر درمانی تبریک گفتند.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت برای انجام کاربزرگ افراد بزرگ می خواهد که پرستاری هم یکی ازکارهای بزرگ است وثواب بسیاری نزد خداوند متعال دارد.

کناری با اشاره به ارزش مادي و معنوي فعاليت پرستاران گفت:بايد اين روز مبارك را به تمامي ملت ايران و به خصوص قشر پرستاران تبريك گفت چراكه كار پرستاري يكي از سخت ترين شغل ها است كه انجام آن بدون عشق و فداكاري ميسر نيست.

کناری با اشاره به بیماری منحوس کرونا و نقش پررنگ پرستاران گفت خوشبختانه استان ما در مقابله با این ویروس منحوس عملکرد بسیار خوبی داشتند و در کشور کمترین مرگ میر و کمترین بیمار را داشتند که نشانگر توانایی و حسن انجام کار مدیریت دانشگاه و بیمارستان در ارائه خدمات مطلوب به ذینفعان بوده است که جا دارد از شما پرستاران شب زنده دارد به نوبه خودم تجلیل و تشکر کنم

لازم به ذکر است در این بازدید مرعشی ،مدیر بیمارستان ، ایلخانی نسب مدیر خدمات پرستاری فرماندار ، و هئیت همراه را مشایعت کردند.

 

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.