۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

ظهر امروز نشست برون سپاری تعمیرات و نگهداری شبکه توزیع آب شهر یاسوج به ریاست مدیرعامل و با حضور معاونین و مدیران ستادی شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد. . . . به گزارش پیوارنیوز،مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه باید به سمت برون سپاری و چابک […]

ارسال توسط :
پ
پ

ظهر امروز نشست برون سپاری تعمیرات و نگهداری شبکه توزیع آب شهر یاسوج به ریاست مدیرعامل و با حضور معاونین و مدیران ستادی شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز،مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه باید به سمت برون سپاری و چابک سازی  شرکت حرکت کنیم، اظهار کرد: فعالیت های قابل واگذاری از جمله تعمیر و نگهداری تاسیسات و شبکه می بایست به بخش خصوصی واگذار شود.

فیض الله پاسره افزود: در این میان و با پای کارآوردن  بخش خصوصی در مرکز استان به جهت شرایط خاص توپوگرافی  شهر یاسوج و برای جلوگیری از هدر رفت آب  بسیار اهمیت دارد.

پاسره برنامه ریزی برای برون سپاری فعالیت های تعمیر و نگهداری شهرهای استان به خصوص در شهر  یاسوج را نیازمند اطلاعات مستند و دقیق دانست و گفت سرعت رفع شکستگی ها باید به حداقل برسد و برای انجام این کار بهترین راهکار برون سپاری تعمیرات و نگهداری شبکه های آب است.

 وی تسریع در خدمات رسانی به شهروندان را از مزایای این کار دانست و گفت: برون سپاری تعمیرات و نگهداری شبکه های آب، زمینه کوچک سازی شرکت و موجبات چابک سازی و ارتقاء بهره وری و نهایتا رضایت مندی مشترکین که بزرگترین سرمایه شرکت می باشد را در پی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: برای تحقق این مهم و کاهش زمان رفع حوادث باید برنامه ریزی مدون انجام گیرد و تمامی واحدهای فنی، تخصصی و عملیاتی آبفا بیش از پیش نقش آفرینی اثرگذار داشته و به نوبه خود انجام وظیفه نمایند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.