تقدیر اتاق بازرگانی یاسوج از حضور تاثیرگذار مردم استان در انتخابات/ تبریک به منتخبین ملت   
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با انتشار اطلاعیه‌ای از حضور تاثیرگذار هم استانی های عزیز در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، میان دوره ای مجلس و شوراهای شهر و روستا در استان تقدیر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن اطلاعیه اتاق بازرگانی به شرح زیر است:

روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به فهرست روزهای تاریخی جمهوری اسلامی ایران اضافه شد. حضور آگاهانه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم و همچنین سایر انتخابات‌هایی که به طور همزمان برگزار شد، برگ دیگری از شکوه ملی بر جای گذاشت.
حضور هم میهنان در انتخابات ۲۸ خرداد در شرایطی که تحریم و کرونا شرایط سختی را برای جامعه و فعالان اقتصادی رقم زده است، اهمیت فراوانی داشت که خوشبختانه مردم فهیم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر حماسه آفریدند. حال نوبت برگزیدگان است که به وظیفه خود در برابر ملت ایران پایبند باشند.
اتاق یاسوج به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد، مراتب تبریک خود را به حضرت آیت ا… دکتر ابراهیم رئیسی منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، سیدناصرحسینی پور منتخب مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین برگزیدگان شوراهای شهر و روستا در استان، ابراز می‌دارد و امیدوار است با ایجاد وفاق ملی، حمایت از تولید داخلی و رفع تحریم‌های بین‌المللی و همچنین سیاست‌گذاری‌های خردمندانه در مدیریت داخلی، شرایط بهتری برای اقتصاد و اقتدار کشور و استان فراهم شود.
اتاق بازرگانی به نمایندگی از همه فعالان اقتصادی، آمادگی خود را در جهت همفکری و همکاری به منظور پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حسب منویات مقام معظم رهبری و نیز برنامه‌های دولت سیزدهم در استان اعلام داشته و امید داریم با هم افزایی بیش از پیش و همکاری متقابل بخش خصوص با دولت، مجلس شورای اسلامی و مدیریت شهری، شاهد آبادانی و توسعه اقتصادی و فرهنگی استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.