طرح تثبیت یادگیری برای کاهش افت تحصیلی در مدارس ابتدایی عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۲۸
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تثبیت و کلاس های جبرانی برای دانش آموزان ابتدایی نیازمند یادگیری بیشتر در مدارس عشایری استان برگزار می شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سید جلال رحیمی در بازدید از مدارس عشایری استان در منطقه زیلایی بویراحمد اظهار داشت: طرح تثبیت و جبران یادگیری شامل دانش آموزانی می شود که در عملکرد تحصیلی نیازمند تلاش بوده و با مشکلاتی مواجه بودند.

وی افزود: کلاس های جبرانی باید به گونه ای برگزار شوند تا بتوانند عقب ماندگی تحصیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا و آموزش های مجازی را جبران کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اینک شناسایی ضعف‌های دانش آموزان در دوران کرونا و تعریف برنامه‌های جبرانی هدفمند در اولویت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، ۸۴ درصد دانش آموزان عشایری این استان به دلیل دسترسی نداشتن به اینترنت نتوانستند از آموزش آنلاین و سامانه شاد استفاده کنند.

 

مختار اندرخور افزود: تلاش شد تا حد امکان کلاس ها به صورت حضوری تشکیل شوند اما با این وجود دانش آموزان در این دوران دچار آسیب های آموزشی و پرورشی شدند.

 

وی تاکید کرد: مدیران مدارس عشایری استان باید دانش آموزان نیازمند یادگیری را شناسایی کنند.

 

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده پایه های اول و دوم ابتدایی بیشترین افت تحصیلی را داشته اند.

در این بازدید یک روزه ، معاون نهضت سواد آموزی اداره کل ، معاون آموزشی اداره عشایر و تعدادی از کارشناسان اداره عشایر و اداره کل و تعدادی از راهبران آموزشی ، رئیس آموزش و پرورش عشایر استان را همراهی کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.