استاندار در سامانه ارتباط مردم و مسئولان پاسخ گوی درخواست های مردمی شد
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۳۷
سید علی احمدزاده در سامانه ارتباط مردم و مسئولان (۱۱۱) حضور یافت و پاسخ گوی درخواست های مردمی بود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ یکی از همشهریان روستای بنستان منطقه سادات محمودی شهرستان دنا با اشاره به تنش آبی این روستا و چندین روستای این منطقه از استاندار خواست به مشکل بی‌آبی روستائیان این منطقه ورود کند که احمدزاده در تماس تلفنی با صالحی مدیرعامل آبفای استان گفت: روستای بنستان دارای ۴۰۰ خانوار با ۱۰ هزار نفر جمعیت با مشکل تنش آبی مواجه است.

وی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان هر چه سریعتر مشکل روستائیان این منطقه را حل و فصل کند و در صورتی که با مشکل اعتباری مواجه باشند اعتبارات لازم اختصاص داده می‌شود.

وی عنوان کرد: طبق گفته مدیرکل آبفای استان دو پیمانکار برای رفع مشکل آب بنستان انتخاب شدند که توانایی لازم را نداشتند و خلع ید شدند و به زودی پیمانکار جدید انتخاب و مشکل آب روستای بنستان سادات محمودی در کمترین زمان رفع می شود.

در ادامه یکی از اهالی روستای خمید شهرستان چرام در گفت و گو با استاندار با اشاره به اینکه آسفالت روستاهای چرام در حال انجام است اما این روستا آسفالت نشده که استاندار در تماس تلفنی با فرماندار چرام گفت: پنج خانوار در این روستا ساکن و خواستار آسفالت مسیر هستند که در طرح آسفالت روستاهای چرام دیده شوند.

وی خطاب به فرماندار چرام گفت: آسفالت معابر و روستاها از خدمات نظام جمهوری اسلامی بوده و وقتی قرار است که همه روستاها در این زمینه دیده شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به کسانی که خواستار دریافت تسهیلات بانکی بودند، گفت: کسانی که تسهیلات بانکی می خواهند باید با تعریف و ارائه طرح اشتغالزایی برای خود و دیگران شغل ایجاد کنند.

وی بیان کرد: بارها اعلام کردیم از طرح هایی که موجب رونق تولید و توسعه بخش گردشگری در استان شود به خوبی حمایت می کنیم و تسهیلات اعطاء می شود.

احمدزاده در پاسخ به درخواست یکی از همشهریان مبنی بر اینکه طرح اشتغاالزایی به یکی از ادارات استان ارائه داده اما پاسخ نگرفته است، از وی خواست به حوزه بازرسی استانداری مراجعه و این موضوع را پیگیری کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به درخواست های چندین نفر از معلولان پاسخ داد و با اشاره به اینکه اشتغال معلولان مورد توجه است، گفت: جامعه معلولان ویژه مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

وی در پاسخ به خواسته یکی از شهروندانی که طرح ایجاد اشتغال در شهرستان گچساران بود، در گفت و گو با دیهیم فرماندار گچساران گفت: فرماندار نهایت همکاری را با معلولان داشته باشد و هر زمانی که فردی از این جامعه به مسئولی مراجعه کرد ویژه مورد توجه قرار گیرند.

احمدزاده بعد از شنیدن خواسته یکی از اهالی شهرستان دنا که پدر خانواده و فرزند دخترش داری معلولیت بودند، در گفت و گو با مدیرکل بهزیستی ضمن خداقوت گفت: معلولان دارای شرایط سختی هستند.

وی از محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی خواست با سفر به محل زندگی این خانواده معلول از نزدیک با مشکلات آنها آشنا و همه اقدامات لازم در جهت کاهش آلام و مشکلات آنها را انجام دهند.

در ادامه این گفت وگوی تلفنی، عمده ای از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش از طریق سامانه سامد مشکلات خود را به استاندار انتقال دادند که فاقد مسکن بوده و به لحاظ معیشتی با مشکلاتی مواجه هستند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در تماس تلفنی با قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مدیرکل کمیته امداد به خواسته های این افراد رسیدگی کند و به موضوع معیشت آنها توجه داشته باشد.

استاندار خاطرنشان کرد: زنان بی سرپرست دارای مشکلات فراوانی هستند و آنهایی که فاقد مسکن هستند بطور ویژه مورد حمایت قرار گیرند، ضمن اینکه در طرح نهضت ملی مسکن هم دیده شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.