۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

به گزارش پیوارنیوز، شریف اسلامی  رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در پی  شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادرکرد. . . . در این  پیام آمده است سرافرازشهید حاج قاسم سلیمانی  شهادت مظلومانه سپهبد قاسم سلیمانی فرماند نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهان وی راتسلیت گفت:  به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، شریف اسلامی  رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در پی  شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادرکرد.

.

.

.

در این  پیام آمده است

سرافرازشهید حاج قاسم سلیمانی 
شهادت مظلومانه سپهبد قاسم سلیمانی فرماند نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهان وی راتسلیت گفت: 
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه بویراحمد درمتن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ… (سوره توبه آیه 20)
چه باشکوه است پرواز پرنده ای که بزرگی مقام و عزتش، در بیان نمی گنجد و آسمان برای اشتیاق بال هایش وسعتی کوتاه است. واژه ها هرگز نمی توانند ازعهده ی به تصویرکشیدنش برآیند. اوکه دریا ترجمانِ غیرتش بود و کوه استعاره ای ناچیز ازصلابتش.
 باید با کدام قلم او را نوشت؟ اوکه انتخاب شده ی حق بود و بلی گفته ی دارِعشق.آنجا که محبوب و معبود را ارزنده تر از سر، هدیه ای در میان نیست، اینگونه لبیک گوی سید و سالار شهیدان(ع) شدن، تمامِ دلدادگی است. 
او که آرمانش عدالت و حق و حقیقت بود و سطر سطر کلامش، زلال معرفت. او که سرباز جان فدای مولا و مقتدای خویش بود و آنگونه که شایسته ی سربازی اوست جان را تقدیم راه سربلندی و افتخار میهن عزیزمان ایران کرد. به حق که عاشقانه مرگ را در آغوش کشید و شیرینی جام شهادت گوارای وجودش شد.
پرچمش، اینک بر دستان شاگردان مکتب ولایت است و جهاد در راه ایمان و عقیده و آزادی و سرافرازی مظلومین عالم ادامه خواهد داشت.   
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، الگوی بی نظیر فداکاری، شجاعت، استقامت، ساده زیستی، بصیرت، ایمان و ولایت مداری است. به او شهادتش را تبریک وبه پیشگاه مقام معظم رهبری”مدظله العالی” و امت شهید پرور ایران به ویژه خانواده معزز آن شهید عزیزتسلیت می گوییم و برای آن سردار عالی مقام و همراهان شهیدش ، علو درجات، آمرزش الهی و همنشینی با شهیدان عاشورا رامسئلت می‌نماییم چرا که داغی عظیم است فقدان گوهری نایافتنی چون او.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.