۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛ طی ۴ سال اخیر هزار و ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مراکز کاریابی و بنگاه‌های اقتصادی صاحب شغل شده‌اند. . . . به گزارش پیوارنیوز، همایش توسعه اشتغال و کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار با حضور مسئولان و بیش از ۱۵۰ کارفرمای برتر با […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛

طی ۴ سال اخیر هزار و ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مراکز کاریابی و بنگاه‌های اقتصادی صاحب شغل شده‌اند.

.

.

.

اشتغال هزارو ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد در بنگاه‌های اقتصادیبه گزارش پیوارنیوز، همایش توسعه اشتغال و کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار با حضور مسئولان و بیش از ۱۵۰ کارفرمای برتر با مشارکت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و مؤسسه خیریه عترت بوتراب در یاسوج برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان در این همایش بابیان اینکه از ابتدای آغاز برنامه کاریابی در سال ۹۵ کمیته امداد تاکنون با بیش از ۵۰۰ کارفرما تعامل برقرار کرده گفت: این تعامل موجب به کارگیری هزار و ۲۰۰ مددجوی این نهاد در مراکز کاریابی و شرکت‌ها شده است.
قباد مبشری به بسته‌های تشویقی کمیته امداد برای مددجویان زیر پوشش اشاره و بیان کرد: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای کارگر جذب شده به مدت سه سال و نیم و پرداخت حق‌الزحمه کارفرمایان از جمله این مشوق ها است.
آقای مبشری پرداخت تسهیلات کارفرمایی به ازای هر مددجو را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان به ازای ۱۰ نفر قابل پرداخت است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰۰ خانوار از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت ۱۳۱۰ نفر زیر پوشش موسسه خیریه عترت بوتراب هستند و از خدمات متفاوت این مؤسسه در طول سال بهره‌مند‌ می شوند.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.