کنترل و نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد و انجام بازرسی‌های هدفمند، به کاهش ۲۰ درصدی تعداد تخلفات منجر شده است.
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان از افزایش 32 درصدی بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و توزیعی استان در یازده ماهه نخست سال 1400 نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: طی یازده ماه نخست سال جاری، کنترل و نظارت بر بازار و انجام بازرسی‌های هدفمند، به کاهش 20 درصدی تعداد تخلفات منجر گردیده است.
ارسال توسط : نویسنده : زینب خوش اندیش منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ روح الله باقری فرد اظهار داشت: طی یازده ماه اول سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در این استان با انجام ۹۷۸۶۱ فقره بازرسی‌، تعداد ۲۶۸۳ فقره پرونده تخلف برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

باقری فرد افزود: این بازرسی‌ها منجر به کشف ۳۵۱۷ تخلف با ارزش ریالی ۱۴۶هزار و ۶۶۵ میلیون ریال شد.
وی در ادامه گفت: در بازه زمانی یاد شده، تعداد ۷۷۱۲ فقره بازرسی از واحد های خبازی استان انجام که برای ۷۲۷ واحد متخلف پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۴ میلیون و ۲۶۹ هزار ریال تشکیل وجهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در یازده ماهه نخست سال جاری در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه، تعداد ۵۱۸۰ فقره بازرسی انجام شده که ۳۴ فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی ۶۱۸ هزار و ۲۴۰ میلیون ریال برای آنان تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: همشریان محترم می‌توانند هر گونه تخلف صنفی را با شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند تا رسیدگی شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.