شرایط را برای استقبال از گردشگران بویراحمد فراهم کنید
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۵۴
توصیه‌های فرماندار بویراحمد خطاب به مسئولین: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مسئولان با توجه به تعطیلات نوروز، شرایط را برای استقبال از گردشگران شهرستان بویراحمد فراهم کنند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ شهرام مهدوی مطلق در نشست ستاد سفر شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: زیباسازی معابر و ورودی شهرهای شهرستان بویراحمد باید تا قبل از تعطیلات نوروز به اتمام برسد.

وی افزود: شهرستان بویراحمد ظرفیت های مطلوب و گردشگر پذیری دارد که در کنار فرهنگ مهمان نوازی مردم، شرایط را برای سفرهای نوروزی به این شهرستان مهیا کرده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: با کاهش محدودیت‌های کرونایی افزایش بی سابقه‌ای از سفرها را در نوروز امسال شاهد هستیم که باید همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را برای خدمات نوروزی داشته باشند.

مهدوی مطلق عنوان کرد: کلیات سفرهای نوروزی در شهرستان بویراحمد تابع دستورهای ستاد مقابله کرونا در استان است.

وی تاکید کرد: مسافران نوروزی حتما باید دوز دوم واکسن را دریافت کرده باشند در غیر این صورت با سفر به استان جریمه می‌شوند.

فرماندار شهرستان بویراحمد به تامین کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: میوه شب عید و کالاهای اساسی تامین شده و در انبارها موجود است و جای هیچ نگرانی نیست.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها اجرایی باید آمادگی کامل برای موارد پیش بینی نشده را در ایام نوروز داشته باشند و بین دستگاه‌ها هماهنگی لازم هم وجود داشته باشد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد هم در این نشست گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان بویراحمد از لحاظ رنگ بندی نارنجی است و تعداد مبتلایان هم رو به کاهش بوده و باید در ایام نوروز تدابیر لازم برای جلوگیری از شیوع مجدد کرونا را داشته باشیم.

محمد یزدان پناه عنوان کرد: طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

وی به ضرورت تزریق واکسن برای مسافران اشاره کرد و گفت: مسافرانی که دوز دوم واکسن کرونا را تزریق نکردند طبق مصوبات ستاد کرونا مبلغ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.