اجرای عمومی نمایش خیابانی “آه زندگی” در چرام
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
نمایش "آه زندگی" از طرح آسیب‌های اجتماعی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد توسط هنرمندان گروه تئاتر شهدای چرام با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش شهرستان در چرام به روی صحنه رفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ نمایش “آه زندگی” به نویسندگی و کارگردانی سید قربانعلی موسوی شیرازی از آثار تولیدی طرح آسیب های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد است که در روز های ۲۰و۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در میادین شهر چرام میزبان علاقمندان به هنر تئاتر بود.
سید قربانعلی موسوی شیرازی کارگردان این نمایش گفت: نمایش “آه زندگی” در قالب پروژه نمایش های تولید شده طرح تولید و اجرای عمومی گروه‌های نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت “آسیب‌های اجتماعی” می‌باشد.
وی ادامه داد: نمایش “آه زندگی” به گوشه هایی از مشکلات خانوادگی و معضلات اجتماعی می پردازد و به سهم خود راه گریز را نیز پیشنهاد می‌کند.
نمایش آه زندگی به نویسندگی و کارگردانی سید قربانعلی موسوی شیرازی با بازیگری فروغ فرهادی و سید قربانعلی موسوی در سه نوبت اجرا گردید و از جانب مردم مورد حمایت قرار گرفت.
سایرعوامل فنی نمایش “آه زندگی” عبارتند از: سرمست آتش پنجه، مهرداد کاظمی و سید حمزه موسوی می‌باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.