تداوم کمک‌های زوج نیکوکار گچسارانی در سالروز ولادت امام رضا(ع)
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
زوج نیکو کار گچسارانی همچنان در صدر کمک به نیازمندان این شهرستان پیشتاز هستند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ نرگس احمدپور وفریدون پوراحمد زوج نیکوکار گچسارانی در سالروز تولد امام رضا (ع) و به نیت دلشاد کردن دختران گچسارانی اقدام به کاری زیبا نمودند.

این زوج گچسارانی که پنج سال فعالیت بسیار معقولی از خود در کارنامه ی مهربانی هایشان دارند اینبار و به سبک جدید دست به اقدامی شایسته زدند.

نرگس احمدپور گفت:میلاد امام رضا( ع ) بهانه ای شد تابرای ۱۴۸ دختر تحت پوشش مهرنرگس گچساران سِت لباس تابستانه اهدا کنیم.

این فعال اجتماعی و مدیر مجموعه مهربانی مهرنرگس گچساران گفت؛در خردادماه باتقسیم سبدکالا بین ۲۰۰ خانوار توانستیم بخشی از مشکلات اقتصادی این خانوارهاراهموار کنیم.

احمدپورگفت: این بسته هاشامل برنج روغن مایع رب گوجه و تن ماهی و چای است که توسط یکی از حامیان ثابت مهرنرگس گچساران خریداری و اهدا شده است.

وی افزود: برای هرخانواده چهار بسته دوکیلووپانصدگرمی برنج ۲ عدد روغن مایع یک لیتری ۲ قوطی رب گوجه و ۲ قوطی تن ماهی و ۲پاکت چای اهداء شد.

احمدپور گفت: ارزش ریالی این بسته های اهدایی برای هرخانوار۱۰ میلیون ریال معادل یک میلیون تومان است.

 

این نیکوکار و نویسنده برجسته گچسارانی در ادامه گفت:همچنین در فعالیت‌های اردیبهشت ماه و خرداد ماه هزاروچهارصدویک، مهرنرگس گچساران اقدام کمک به تامین هزینه ۳۲ مورد بیماری و تامین هزینه بستری بیماران نیازمند،خرید ۱۵ مورد بسته های دارویی برای پانزده بیمارسالمند نیازمند و خرید اقلام پزشکی مانند دستگاه فشارسنج به ارزش یک میلیون و هشتصدهزارتومان برای یک بیمار قلبی، تشک طبی مواج به ارزش۲میلیون و ۹۰۰ هزارتومان و تخت بیمار به ارزش ۶ میلیون تومان برای یک بیمارسکته مغزی و ویلچر به ارزش پنج میلیون و۵۰۰هزارتومان برای یک بیمارسالمند نموده است.

فریدون پوراحمد خاطرنشان کرد: در فروردین ماه هزاروچهارصدویک طبق سنت قدیمی فعالیتهایمان، سِت لباس نوروزی وبهاره بین تعداد۶۰ کودک ونوجوان تحت پوشش اهدا شد که ارزش خرید این هدایا برای هر نوجوان هشتصدهزارتومان بود.

وی افزود: هزینه‌های این هدایا باحمایت اعضای ثابت مهرنرگس گچساران تامین وبرای کودکان تحت سرپرستی هر عضو اهداء شد.

پوراحمد اظهارداشت: همچنین سبدکالای بهاره مهرنرگس گچساران برای تعداد یکصدخانوار کارگری نیازمند تامین و اهدا شد که ارزش ریالی هر بسته مبلغ یک میلیون تومان بود.

این زوج گچسارانی هدف خود از حمایت خانوارهای نیازمند بخصوص نوجوانان و دانش آموزان را کمک به اقتصاد آرامش و ادامه روند تحصیل دانش آموزان تحت حمایتشان عنوان نمودند.

پوراحمد خاطر نشان کرد: در سال در ولادت امام رضا (ع) یکصدوچهل وهشت سِت لباس تابستانه به نیت سال تولد امام رضا ع یعنی سال صدوچهل وهشت هجری قمری و از فروشگاه مامالاو گچساران خریداری و اهداء شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.