متخلفین اقتصادی بیش از ۹۳۳ میلیارد محکوم شدند
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
باحکم تعزیرات کهگیلویه وبویراحمد؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از محکومیت 933 میلیاردو 753 میلیون ریالی متخلفین اقتصادی در سه حوزه قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات در استان خبر داد
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، سید حمزه لقمانی مدیرکل تعزیرات اظهار داشت: تا پایان آذرماه سال جاری از ۸ هزار ۸۳۶ فقره پرونده تخلفات اقتصادی  در مجموع بالغ بر ۹۳۳ میلیاردو ۷۵۳میلیون ریال محکومیت مالی برای محکومین قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، و کالا و خدمات در استان صادر گردیده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: تعداد ۲ هزار ۵۶۱ بازرسی در گشت های مشترک این اداره  با دستگاههای متولی از جمله سازمانها و دستگاههای نظارتی، دادستانی، اطلاعات سپاه، اداره کل اطلاعات، جهاد کشاورزی، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، بسیج اصناف، اتاق اصناف که نظارت بر امر اقتصاد را عهده دار هستند انجام گرفت.

لقمانی عنوان کرد: این سازمان به عنوان  ملجاء و مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی در بخشهای مختلف دولتی و خصوصی بوده که بر اساس قوانین موضوعه با متخلفین برخورد می نماید.

وی گفت: همچنین تعزیرات حکومتی حامی مردم و مصرف کنندگان و کاسبان منصف می باشد و به صورت قاطع  با افرادی که قصد سودجویی و منفعت طلبی  دارند و یا تنها منافع خود را مطمح نظر قرار می دهند مبارزه جدی و اثر گذار خواهد کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.