حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در استودیو واحد اطلاعات اخبار مرکز استان
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صد در صد اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری را جذب نمود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ عابدمحمدی در دور سفر دوم ریاست جمهور به استان به تخصیص اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی و سه برابری نسبت به دور اول سفر اشاره و اظهار داشت : در دور اول سفر هر آنچه که تخصیص اعتبار در پروژه ها بود، همگی جذب و عملیاتی شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در استودیو خبر صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر گفت : ۱۵۲ پروژه در هفته دولت ۱۴۰۲ افتتاح و آماده آغازعملیات اجرایی است.

عابد محمدی گفت: ۷۰ پروژه افتتاحی و ۸۰ پروژه عملیات اجرایی آنها با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغازشده است.

محمدی از تنوع پروژه های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت و افزود: پروژه های این اداره کل در توسعه راههای روستایی، پروزه های بهسازی و آسفالت، ساخت ابنیه فنی و روکش آسفالت است که رضایت مندی مردم در روستاها را به همراه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به حق بهرمندی مردم از معبر مناسب روستایی در مناطق دوردست اشاره و اظهار داشت : مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در دولت و سازمان راهداری ویژه دیده شده به نحوی که در مورزرد زیلایی، چاهن، شبلیز، پیچاب، دیشموک، لنده، بهمئی باشت و جای جای این استان پروژه های فعال داریم به نحوی که در پیچاب شهرستان باشت هم زمان سه پیمانکار در حال فعالیت راهسازی هستند.

وی در بخش راهداری نیز به اقدامات و الزامات ایمنی گفت و به حذف نقاط حادثه خیز ، روکش آسفالت در معابر برون شهری ، توسعه سامانه های هوشمند دوربین های نظارتی ، نصب جداکننده های فیزیکی در بزرگراهها (نیوجرسی) و نقاط پرتگاهی اشاره کرد و یادآور شد عملکرد و پایش مناسب داده های آماری نشان از کاهش ۳۲ درصدی تلفات جاده ای در سه ماهه اول سال در سطح کشور را برای استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد و ما را سربلند کرد و حائز رتبه و مقام برتر در بین استانهای کل کشورشدیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : بیش از ۸۰ قرارداد در ۵ ماهه اول سال با بخش خصوصی جهت توسعه راهها منعقد کردیم که بخش قابل توجهی از این پروژه ها با پیشرفت فیزیکی مناسب برخوردارند.

محمدی افزود : در دور سفر دوم ریاست جمهور به استان به تخصیص اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی و سه برابری نسبت به دور اول سفر اشاره و اظهار داشت :در دور اول سفر هر آنچه که تخصیص اعتبار در پروژه ها بود همگی جذب و عملیاتی شد.

محمدی نیز به مشارکت پیمانکار خیر راهساز برای اولین بار در استان گریزی زد و افزود: ایجاد پروژه های مشارکتی بنیاد علوی ، بنیاد برکت و شرکت نفت در سطح استان با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ظرفیتی است که جهت توسعه راههای روستایی و ارتقاء سطح ایمنی راهها بهره مند خواهیم شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.