سرپرستی که ۱۰۰ روز با عزت در یاسوج مدیریت کرد/سنجش رضایت مندی شهروندان ازعملکردبهرامی درحوزه خدمات شهری
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
سجاد بهرامی که از بیست و چهارم خرداد ماه امسال سکان مدیریت شهر یاسوج را بر عهده گرفت تلاش زیادی برای بازگرداندن اعتماد از دست رفته کرد. سرپرست جوان شهرداری یاسوج که بعد از ۱۰۰ روز سکان مدیریت را به فرد دیگری سپرده در این مدت کم رضایتمندی نسبی مردم را برقرار کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیریت در استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهر یاسوج حساس و ویژه است که خدمت در این شهر به هم ریخته باید صبر و استقامت و دلی دریایی برای تلاش و خدمت به مردم می‌خواهد که در این سال‌ها مردم شهر یاسوج آنگونه که باید در شهری آرام و بی‌حاشیه و آراسته زندگی نکردندو اگر نظرسنجی از مردم این شهر کنیم قطعاً درصد رضایت آنها از مدیریت شهری در پایین‌ترین درجه و حد خواهد بود.

هرچند مدیریت گذشته اداعا می‌کند که کارهای زیادی در شهر انجام داده‌اند که می‌توان دست آنها را گرفت و در شهر یاسوج چرخی زد و زشتی‌ها و پلشتی‌ها و کارهای روی هم مانده را به آنها نشان داد تا بفهمند و بدانند کاری برای شهر یاسوج انجام نداده‌اند.

شهری که اطراف و اکناف آن آکنده از جنگل و طبیعت خدادادی و آبشار و رودخانه است اما مسئولان امور شهری نتوانستند از کمترین این ظرفیت به بهترین نحو ممکن برای خدمات دهی به مردم و مسافران و گردشگران استفاده کنند.

سرانجام بعد از ۶ سال مدیریت که باید مردم در مورد آن نظر بدهند شهردار یاسوج محترمانه مجبور به استعفا شد تا سکان شهر مرکز استان برای چند روز هم که شده به جوانان با انگیزه سپرده شود.

سجاد بهرامی که از بیست و چهارم خرداد ماه امسال سکان مدیریت شهر یاسوج را بر عهده گرفت تلاش زیادی برای بازگرداندن اعتماد از دست رفته کرد. سرپرست جوان شهرداری یاسوج که بعد از ۱۰۰ روز سکان مدیریت را به فرد دیگری سپرده در این مدت کم رضایتمندی نسبی مردم را برقرار کرد و مردم به چشم خود دیدند که می‌توان و می‌شود در شهر یاسوج کاری انجام داد.

هرچند کارهای انجام شده در دوره ۱۰۰ روزه سجاد بهرامی بیشتر مربوط به امور روبنایی و وصله و پینه کردن کارهای نکرده در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر بود اما مردم در همین چند روز به چشم خود دیدند که می‌توان بدون فرافکنی برای آنها کار کرد و در جواب منتقدین و رسانه‌ها جواب‌های غیر مربوط و قلمبه سلمبه نداد.

هرچند عمر مدیریتی سجاد بهرامی در شهرداری یاسوج بسیار اندک بود اما آنگونه که در کوچه و بازار و از هر محفلی می‌شنویم مردم از عملکرد این مدیر جوان در مدیریت ۱۰۰ روزه ناراضی و ناامید نبودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.