سومین پروژه ایمن سازی گردنه مله شوره توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد/ناپایداری ۴ کیلومتر گردنه مله شوره در محور یاسوج – شیراز با اولویت ایمن سازی می شود
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: پیمانجو سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمدگفت: ناپایداری 4 کیلومتر گردنه مله شوره در محور یاسوج - شیراز با اولویت ایمن سازی می شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ بعد از ایمن سازی قطعه اول و دوم گردنه مله شوره در کیلومتر ۱۵/۳۰۰ ، بهسازی و اصلاح ترانشه های محدوده گردنه مله شوره در کیلومتر ۱۲/۲۰۰ هم اکنون در حال انجام است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ قرارداد این قطعه را ۳۱۲/۸۴۱/۲۹۲/۵۶۶ ریال اعلام و اظهار داشت به علت ناپایداری و محدودیت های اعتباری با اولویت سستی خاک و خطرات ناشی از ریزش در قطعات جداگانه مراحل ایمن سازی با توجه به ارتفاع ترانشه ها در دستور کار قرار دادیم.

حمید رضا پیمانجو گفت: حجم کل خاکبرداری در این قطعه که توسط پیمانکار بومی در حال انجام است، ( ۶۰۰۰۰ ) متر مکعب است که از این مقدار، حجم خاکبرداری انجام شده (۹۰۰۰ ) متر مکعب است.

پیمانجو افزود: به علت بارش های زیاد در این منطقه و طول و ارتفاع ترانشه ها، حجم کل ریزش برداری ۱۰۰۰۰ متر مکعب است که از مجموع این ریزش ها، حجم ریزش برداری انجام شده قابل توجه است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت پایداری این ارتفاعات، دیوار حائل به ارتفاع ۴ متر و به طول ۷۵۰ متر، دیوار حائل به ارتفاع ۲ متر و به طول ۱۰۰ متر در برآورد این پروژه آمده است که اجرای این ابنیه ها باعث تقویت خاک های عظیم بالادست جاده خواهد شد.

وی، اظهار کرد: دو دستگاه بیل مکانیکی،۱ دستگاه لودر، ۲ دستگاه کامیون و ۱ دستگاه بولدوزر هم اکنون مبادرت به بازگشایی، و حمل مصالح در این قطعه در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.