رضا زمانی پور؛ بی‌شک، انتخاب ریحان محمدپور یکی از بهترین انتخاب هایم‌ بوده است
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
رضا زمانی پور فعال اجتماعی شهرستان گچساران در پیامی حمایت خود را از ریحان محمدپور ده‌بزرگی بزرگی در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های گچساران و باشت اعلام کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام رضا زمانی پور فعال اجتماعی شهرستان گچساران به شرح زیر است:

درود بر همه خوبان و راست ‌گفتاران

بی شک انتخاب دکتر ریحان محمدپور یکی از بهترین انتخاب‌هایم بوده و به آن افتخار میکنم. شخصی که در پاکدستی و صداقت از درصد بسیار بالایی از کاندیدای مجلس و حتی نمایندگان آن نه تنها در شهرستان، بلکه در استان و کشور بالاتر است و هیچ کس نمی تواند به غیر از آن را ثابت کند.

اینک که تایید صلاحیت کاندیدای مجلس شورای اسلامی در سطح استان اعلام شد و نتایج مشخص شده، به جرات می‌توان گفت که هیچ احراز یا عدم احرازی، تایید کننده‌ و یا نفی ‌کننده مطلق توانمندی‌ هیچ کدام از کاندیداهای عزیز نیست. ولی فصل الخطاب همه قانون است و اکنون مشی بر این است که در رقابتی سالم و پرشور خواسته‌ی واقعی مردم عزیز دو شهرستان گچساران و باشت در ورطه‌ی انتخاب قرار بگیرد و نماینده‌ای شایسته برای این مردم شریف انتخاب شود.

به جرات می‌توان گفت دکتر ریحان محمدپور، تنها کاندیدای تایید صلاحیت شده‌ای می‌باشد که با توجه گذشته‌ی پاک و عاری از حتی یک نقطه‌ی سیاه، بدون هیچ دغدغه‌ای پا به عرصه‌ی انتخابات گذاشت و این روزها نه خود و نه حامیانش کوچکترین نگرانی در خصوص تایید صلاحیت ایشان وجود نداشتند.

همین نکته می‌تواند جرقه‌ی حمایت از ایشان را در دل هر انسان آزاده‌ای بزند و بعد با انتخاب ایشان و با توجه به مسئولیت‌های مهم و کلیدی دکتر محمدپور در سطوح بالای مدیریتی کشور، ارتباطات و نفوذ کاربردی و کم‌نظیر ایشان، یک بار برای همیشه شایسته سالاری، پیشرفت و توسعه پاک و تاثیرگذار را در شهرستان های گچساران و باشت رقم بزند.

برنامه‌های اقتصادی و مدون، استفاده از همه‌ی نیروهای سرشناس شهرستان در پایتخت، از مهمترین اهداف دکتر محمدپور می‌باشد؛ که با همکاری و حمایت مردم عزیز دو شهرستان، در کمترین زمان ممکن، بحث اشتغال و توسعه زیرساختی را در منطقه رقم خواهد زد.

در کنار این دو امر، مهم دیگر، توسعه فرهنگی و اجتماعی منطقه است که با بهر‌ه‌گیری از کارشناسان و صاحب‌ ‌نظران بومی و کشوری، فرهنگ غنی مردم منطقه بیشتر و بیشتر به ایران و جهان شناسانده شود. به گونه‌ای که تک‌تک مردم عزیز، با اصالت و عزتمند این منطقه هر کدام یک سفیر فرهنگی برای تمام لرها و ترک‌ها و دیگر اقوام ساکن در منطقه باشند.

حال با توجه به شرایط کنونی وظیفه‌ی هر کدام از عزیزان است که با جذب حداکثری و تلاش بی‌وقفه، راهی که آن را بهترین می‌دانیم و هدفی که پیروزی در آن را جزء لاینفک زندگی‌مان میکنیم، تاریخ و آینده را برای شهر و استان خود رقم بزنیم. یا علی بگویید و علی‌وار دست در دست هم دهیم و کاری کنیم تا فرداهای دیگر ذره‌ای در برابر وجدان خود و اجتماع مظلوم این دو شهرستان شرمنده و خجل نباشیم.

 

به امید پیروزی دکتر ریحان محمدپور در انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های گچساران و باشت

رضا زمانی پور

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.