پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مناسبت نیمه شعبان
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرارسید نیمه شعبان، میلاد با سعادت امام عصرحضرت مهدی موعود(عج) و همچنین هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در متن پیام جهانگیرشاهینی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج

نیمه شعبان «روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی» فرخنده‌ترین روز خلقت است، سلام بر مهدی موعود(عج) خورشید جان‌ها و امید انسان ها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت. چه مبارک است میلاد بزرگ امامی که برپا کننده عدالتی است که اساس بعثت انبیاء(ع) است و چه فرخنده است زاد روز آن ذخیره عالم هستی که جهان به ظهورش خواهد بالید و زمین از عدل و دادش معطر خواهد شد و پرچم عدالت و رحمت حق تعالی بر بسیط دو گیتی به اهتزاز درخواهد آمد.

این ایام که به هفته سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) نیز نامگذاری شده ، تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است. حافظ دو نعمت بزرگ امنیت و سلامتی که قطعا” نبود هر کدام مسائل و مشکلات عدیده ای را به دنبال خواهد داشت. امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی ایران اسلامی در برابر دسیسه ها و توطئه‌های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و جانبازان و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصا سربازان گمنام امام زمان(عج) است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، فرارسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را خدمت همه منتظران ظهور آن حضرت تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور را برای همه محبان و شیعیان اهل بیت (ع) مسئلت می‌نمایم.

جهانگیر شاهینی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.