دعوت مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان طی پیامی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را برای حضور حداکثری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در پیام سیروس باقری آمده است:

حضور پرشور در انتخابات در کنار انتخاب آگاهانه همراه با تحقیق و تفکر مردم در انتخابات در راستای ایجاد توسعه پایدار و کمک به حل مشکلات مردم گام بلندی در راستای ناامید کردن دشمنان انقلاب و امیدواری امت مسلمان ایران و دنیا برای رشد و شکوفایی ایرانی آباد خواهد بود.

ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت،بدون شک چشم تمامی ملت مسلمان دنیا و دشمنان قسم خورده انقلاب به چگونگی حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری دوخته خواهد شد که به همین دلیل تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری وظیفه همگانی است.

حضور پرشور در انتخابات در کنار انتخاب آگاهانه همراه با تحقیق و تفکر مردم در انتخابات در راستای ایجاد توسعه پایدار و کمک به حل مشکلات مردم گام بلندی در راستای ناامید کردن دشمنان انقلاب و امیدواری امت مسلمان ایران و دنیا برای رشد و شکوفایی ایرانی آباد خواهد بود

مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات ، علاقه خود به سرنوشت کشور خود را به جهانیان نشان خواهد داد اگر انتخابات در ایران اسلامی برای خدمت باشد کشور به موفقیتی عظیم دست پیدا خواهد کرد.

اینجانب از مجموعه بزرگ صنعت،معدن،تجارت،بازرگانان،تجار،تولیدکنندگان،بازاریان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای انجام یک انتخابات پرشور در کنار انتخاب اصلح مردم را به حضور در انتخاباتی سرنوشت ساز دعوت می کنم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.