هشدار درموردسیرصعودی کرونا در کهگیلویه وبویراحمد/۶۰فوت کرونایی دراستان
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید19 در کهگیلویه و بویراحمد به 60 نفر رسید.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز،دکتر پرویز يزدان‌پناه ابراز داشت: این بيمار مرد ۵۳ ساله، دارای بیماری زمینه ای بود که بر اثر ابتلا به کرونا در مركز بهداشتي درماني شهداي دولت آباد، بيمارستان شهيد جليل یاسوج جان خود را از دست داد.
دکتر یزدان پناه اضافه کرد: هم اکنون ۱۶۷ بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۵ بيمار كرونايي قطعي بوده و ۱۴ بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: امروز نیز جواب ۳۳۸ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بويراحمد( ٦٠ درصد)، كهگيلويه(١٨ درصد)، گچساران( ١١ درصد) و چرام ( ٦درصد) بود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه عنوان کرد: از مردم می خواهیم استفاده از ماسک را فراموش نکنند و در ایام مبارک عید غدیر و تعطیلات پیش رو، از سفر و دید و بازدید بپرهیزند تا این رفتارها عاملی برای شیوع هر چه بیشتر این ویروس نشود.
وی افزود: شواهد نشان می‌دهد همه ما باید به سبک زندگی که کرونا تحمیل کرده است عادت کنیم. اگر شهروندان این توصیه ها را نادیده بگیرند، زنجیره شیوع بیماری افزایش یافته و این مسئله تبعات جبران ناپذیری برای سلامت مردم خواهد داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.