۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

در آئین های آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان تعداد ۶۶ نفر از محکومین مالی زندان های استان با ترکیب ۵۸ نفر مرد و ۸ نفر زن از زندان آزاد شدند. . . . به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه استان میزان کل بدهی این افراد را حدوداً ۳۶ میلیار […]

ارسال توسط :
پ
پ

در آئین های آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان تعداد ۶۶ نفر از محکومین مالی زندان های استان با ترکیب ۵۸ نفر مرد و ۸ نفر زن از زندان آزاد شدند.

.

.

.
به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه استان میزان کل بدهی این افراد را حدوداً ۳۶ میلیار تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این بار نیز شکات و طلبکاران با حضور در کمیته های صلح و سازش مستقر در زندان ها و ستاد دیه استان بیش از ۵۰ درصد از طلب خود را به زندانیان بدهکار بخشیدند و مابقی نیز با اعطای تسهیلات بانکی، پذیرش اعسار و کمک های بلاعوض ستاد دیه کشور و بنیاد تعاون زندانیان تأمین و در آستانه سال نو این افراد از زندان آزاد شدند.

عضو شورای قضایی استان خدمات ستاد دیه استان را قابل تحسین دانست و اظهار داشت: در طول سالجاری نیز جمعاً ۲۹۰ نفر شامل ۲۶۶ نفر مرد و ۲۴ زن از محکومین مالی نیازمند و آبرومند از محل کمک های مردمی و منابع استانی ستاد دیه، تسهیلات بانکی ارزان قیمت، پذیرش اعسار، همکاری خانواده بدهکاران در تأمین بخشی از دیون، کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی، گذشت و رضایت شکات و طلبکاران و خصوصاً کمک های مستمر ستاد دیه کشور از زندان های استان آزاد شده اند که این اقدامات و دیگر فعالیت ها از جمله اعطاء تسهیلات قضایی را در راستای سیاست های قوه قضائیه مبنی بر کاهش جمعیت زندانیان و نیز جلوگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از حبس دانست و اظهار امیدواری کرد تا منبعد نیز با کمک و مساعدت خیرین و نیکوکاران استان و کشور شاهد انجام اینگونه خدمات حمایتی و انسان دوستانه باشیم.

 

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.