۰۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد نامگذاری سال 99 به نام سال جهش تولید از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی  را تضمین کننده  پیشرفت وتعالی کشور برای رونق بیشتر اقتصادی ورفع فقر وومحرومیت ها دانست. . . . به گزارش پیوارنیوز، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور با  تبریک سال نو به هم […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد نامگذاری سال 99 به نام سال جهش تولید از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی  را تضمین کننده  پیشرفت وتعالی کشور برای رونق بیشتر اقتصادی ورفع فقر وومحرومیت ها دانست.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور با  تبریک سال نو به هم میهنان عزیز به شعار سال 99 اشاره کرد وگفت: کشور عزیز ما  ظرفیتها و پتانسیلهای و امکانات مادی در زمینه های مختلف دارد که با بهره گیری از آنها می توان شاهد تحرک اقتصادی در بخشهای گوناگون بود.

وی، نیروی جوان، متعهد ، مستعد ، تحصیل‌کرده و علاقه‌مند به اشتغال مولد در کشور را نیز فرصتی دیگر برای تحقق این شعار بنیادی برای حل مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: راه نجات کشور در زمینه مشکلات اقتصادی تکیه بر ظرفیتهای داخلی  برای جهش تولید خواهد بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه نظام اسلامی در 41 سال گذشته با  اتکال به خداوند ،عنایات ولی عصر و تکیه بر آرمانهای انقلاب  اسلامی سرافرازانه از  توطئه ها و ناگواری هابا تحمل سختی‌ها  عبور کرده است اظهار امیدواری کرد: حلول سال نو،  سر آغاز رهایی از روزهای سخت و پرملال گذشته و جلوه گاه روزهای روشن و پرامید آینده باشد.

وی افزود: سال جهش تولید فرصتی برای بهبودی اوضاع اقتصادی ایران اسلامی  است که باید مسئولان با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری برنامه ریزی های لازم را برای تحقق شعار سال انجام دهند تا شاهد جهش اقتصادی باشیم که در زندگی مردم قابل لمس باشد.

حجت الاسلام جنتی پور از تلاش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای تحقق شعار سال خبر داد وگفت: پرسنل اوقاف و امور خیریه ضمن سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری از همه ظرفیتهای بقاع متبرکه برای جامعه عمل پوشیدن به شعار سال استفاده خواهند کرد. وی تلاش برای احیای موقوفات وسرمایه گذاری دراین زمینه را ازجمله برنامه های این اداره کل برشمرد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.