اجرای ویژه برنامه قرار دوازدهم فرصتی برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت ویژه برنامه قرار دوازدهم که در دوازدهم هر ماه با محوریت بقاع متبرکه و موقوفات شاخص استان برگزار می شود فرصتی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و خدمت هر چه بیشتر و بهتر به نیازمندان می باشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژه برنامه قرار دوازدهم که در دوازدهم هر ماه با محوریت بقاع متبرکه و موقوفات شاخص استان برگزار می شود فرصتی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و خدمت هر چه بیشتر و بهتر به نیازمندان می باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب ویژه برنامه قرار دوازدهم در آبان ماه ، به پانزده دانش آموز روستای ماهور باشت طبق نیت واقف از محل موقوفه مرحوم کرمی شهرستان گچساران البسه مورد نیاز اهدا شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: با احیا موقوفات میتوان در توسعه پایدار مناطق وقفی تاثیر گذار بوده و باعث گسترش اشتغال پایدار در این مناطق شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم ایران اسلامی در فتنه‌های گوناگون ثابت کرده‌اند که با بصیرت و شناخت کامل از توطئه دشمنان قسم خورده نظام، از انقلاب خود حمایت کرده و اجازه نمی‌دهند آسیبی به این کشور وارد شود.

نصیرالاسلامی با محکومیت حوادث اخیر از جمله حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام شهر شیراز، گفت : مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت با عنوان عزت، اقتدار و امنیت در شهر یاسوج به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج و سخنرانی سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح و با حضور آحاد جامعه برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنی و بدخواهی استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پایانی ندارد و این بصیرت و شناخت مردم و پشتیبانی آنان از نظام و ولایت فقیه است که می‌تواند تمامی این توطئه‌ها را خنثی کند.

نصیرالاسلامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های هیأت امنا و خدام بقاع متبرکه گفت: از جمله ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و قرآنی که در طول سال در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود می‌توان به این عناوین اشاره کرد :

_برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام نوروز

_برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی

_برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ایام محرم و صفر

_برگزاری سوگواره یاس نبوی در ایام فاطمیه

_برگزاری طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان

_برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی و استانی( بصورت سالیانه)

_برگزاری طرح قرار دوازدهم

_برگزاری طرح شمیم خدمت

_برگزاری طرح مهر تحصیلی

_ ویژه برنامه های دهه ولایت

_ویژه برنامه های دهه کرامت

_ویژه برنامه های دهه وقف

_برگزاری برنامه های مرتبط با اربعین حسینی

_برگزاری ویژه برنامه های مختلف ملی و مذهبی به مناسبت های مختلف در طول سال

_برپایی خیمه های معرفت به مناسبت های مختلف در طول سال

_برگزاری محافل انس با قرآن کریم به مناسبت های مختلف در طول سال

_برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی

_تهیه مستندهای مختلف تصویری جهت انتشار در فضای مجازی

_برگزاری کلاس های طرح تربیت حافظان قرآن کریم

_برگزاری غبارروبی بقاع متبرکه بصورت منظم در طول سال

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.