۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱

    کاندیدای جریان انقلابی در جمع حامیانش در مارگون گفت کسانی که با تهمت و بی اخلاقی قصد دارند رقیب را تخریب کنند ‘از هم اکنون بازنده هستند زیرا اصل مهم پیروزی اخلاق مداری است. . . . به گزارش پیوارنیوز، نادر منتظریان در جمع مردم  شریف مارگون همه کاندیدا را به رعایت اخلاق توصیه […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

فرصت  ۴۸ ساعته منتظریان به برخی بی اخلاقی‌ها/عذرخواهی نکنید اعلام جرم می کنم

 

کاندیدای جریان انقلابی در جمع حامیانش در مارگون گفت کسانی که با تهمت و بی اخلاقی قصد دارند رقیب را تخریب کنند ‘از هم اکنون بازنده هستند زیرا اصل مهم پیروزی اخلاق مداری است.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، نادر منتظریان در جمع مردم  شریف مارگون همه کاندیدا را به رعایت اخلاق توصیه کرد و گفت: اساس انتخابات این است که اخلاق در راس باشد به کاندیدای عزیز توصیه می‌کنم اتاق فکرشان را رصد و کانال‌هایی که دارند را مطالعه کنند.

کاندیدای جریان انقلاب بویراحمد و دنا بیان کرد: شایعاتی که در فضای مجازی توسط اتاق فکر برخی کاندیدا مطرح می‌شود را با شجاعت می گویم دروغ است مسائلی که مربوط به خودم هست را به خدا واگذار می‌کنم اما آن بخشی که مربوط به نظام است چون توهین به جایگاه حقوقی ما است را اگر تا دو روز دیگر عذرخواهی نکردند علیه آنها اعلام جرم می کنم.
منتظریان بیان کرد: آنهایی که این بی اخلاقی را همراهی می کنند باید در آخرت پاسخگو باشند

وی با بیان اینکه کارنامه‌ام شفاف است، افزود: عذرخواهی‌های تلفنی را نپذیرفته و نخواهیم پذیرفت باید در همان رسانه و فضایی که این شایعه‌پراکنی ایجاد شده عذرخواهی کنید.

وی تصریح کرد: دوباره تاکید می کنم کاندیدا اتاق فکر خود را رصد کنند اگر تا دو روز آینده عذرخواهی نکردند از طریق دادستانی ابتدا علیه کاندیدا و بعد علیه هوادارنشان اعلام جرم می کنم.

انتهای پیام/ط_الف

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.